duminică, 30 octombrie 2011

Life in picture (8)


"Eu sunt o frunză. Parcă tu nu ştii ce este aceea o frunză? Tu cunoşti frunzele copacilor şi prin aceasta le şi stăpâneşti. Însuşi timpul cunoaşte frunzele copacilor şi le stăpâneşte. Când timpul, dinafara frunzelor, se face toamnă, ucide frunzele. Când timpul se face primăvară, le reînvie. Dar timpul el însuşi ar trebui să fie o frunză ca să elucideze frunzele."
                                                                              Nichita Stănescu

Mai multe despre Life in picture găsiți la Costin Comba

50 de comentarii:

emahategan spunea...

...a cazut o frunza-n calea mea...
Sa ai o duminica placuta!

Doru spunea...

Minunată combinaţia dintre imagine şi cuvintele lui Nichita!

Miriam spunea...

@ emahategan,
... toamna mea...
O duminică frumoasă! :)

Miriam spunea...

@ Doru,
mulțumesc! Duminică frumoasă! :)

Mirela spunea...

Un contrast expresiv intre frunza vesteda si florile atat de vii si colorate! :)

Cristi spunea...

Frumoasa fotografie, iar Nichita este unic!

Joop Zand spunea...

Wonderful picture with nice colors Miriam....well done.

Have a nice sunday.

Bye, Joop

Diverse spunea...

Ce culori si cuvinte frumoase!
Zi senina!

Miriam spunea...

@ Mirela P,
mulțumesc! Zi senină să aveți! :)

Miriam spunea...

@ Cristi,
mulțumesc! Și mie îmi place Nichita!

Miriam spunea...

@ Joop Zand,
thanks! Have a nice and colourful sunday! :)

Miriam spunea...

@ Diverse,
mulțumesc! O duminică frumoasă! :)

.✿*E LENA*✿. spunea...

Frumoasă toamnă aici la tine!
Duminică plăcută să ai!
Te pup.

pandhora spunea...

Nichita e slabiciunea mea...frumoase cuvinte insotesc imaginea :)

Dana spunea...

Minunate culori acompaniate de grele cuvinte! Mi-a plăcut! O duminică frumoasă!

Tiberiu spunea...

Excelentă îmbinare între o fotografie extrem de reuşită şi un citat bine ales din poetul necuvintelor!

Cristina spunea...

imagine foarte frumoasa, cu culori calde si vii

duminică însorită și inimă fericită!

Miriam spunea...

@ *ELENA*,
mulțumesc! O duminică frumoasă! :)

Miriam spunea...

@pandhora,
Nichita e și slăbiciunea mea... O zi frumoasă! :)

Miriam spunea...

@ Dana Diaconu,
mulțumesc frumos! O după-amiază liniștită vă doresc1

Miriam spunea...

@ Tiberiu,
mulțumesc pentru apreciere! Zi senină!

Miriam spunea...

@ Cristina,
mulțumesc frumos! O după-amiază plăcută! :)

Dani P. spunea...

Deci, o frunza ... palida cu nervuri inca verzi, ce a plutit spre un pat de tufanele ...

IULISA spunea...

"REFLEXII DE TOAMNA" m-a fascinat.

SoriN spunea...

Potrivita asocierea dintre imagine şi cuvintele lui Nichita!

Cris-Mary spunea...

Foarte frumos ! O duminica frumoasa!

Miriam spunea...

@ DANI,
da... așa e... s-a așezat comod. :)

Miriam spunea...

@ IULISA,
și pe mine m-au fascinat... :)

Miriam spunea...

@ SoriN,
mulțumesc! Seară bună! :)

Miriam spunea...

@ Cris-Mary,
mulțumesc mult! Seară frumoasă! :)

Adelina spunea...

Interesanta postare. Nichita Stanescu...uneori indescifrabil.

Melly spunea...

Insasi imaginea e poezie!
Felicitari!

Max Peter spunea...

Toamna are şi a avut întotdeauna culori superbe. Dar important este cine le observă... :))
Îţi doresc o seară frumoasă!

Costin Comba spunea...

Stii de ce imi place sa vin aici? Pentru ca tot timpul gasesc ceva frumos. Versuri. Eu unul, recunosc, nu am citit atatea poezii.

Anonim spunea...

Mi-a plăcut textul ales de tine!
Să ai o săptămână minunată!

Goda spunea...

Trece si toamna asta acusi...si vine anotimpul mult asteptat;)) Superba fotografia!

Zina spunea...

Superba fotografie, in culori atat de vii, care scot in evidenta frunza moarta...

C.L.M. spunea...

Buna alegere. :) Imi place Nichita:)

Miriam spunea...

@ Adelina,
mulțumesc! Așa este... Seară frumoasă! :)

Miriam spunea...

@ Melly,
mulțumesc mult! O săptămână frumoasă! :)

Miriam spunea...

@ Max Peter,
mulțumesc mult! O săptămână cu bucurii! :)

Miriam spunea...

@ Costin Comba,
mulțumesc... pentru fiecare vizită! Seară frumoasă! :)

Miriam spunea...

@ tu1074,
mulțumesc frumos! O săptămână plăcută!

Miriam spunea...

@ Goda,
da...imediat vine iarna. Seară frumoasă! :)

Miriam spunea...

@ Zina,
mulțumesc! Ador toamna cu toate culorile și bogățiile ei... Seară bună! :)

Miriam spunea...

@ C.L.M.,
mulțumesc! Și mie îmi place mult... Numai bine! :)

roryta spunea...

frumoase foto...

Lavinia Dance spunea...

Superba imagine!
Imi place si textul...

Miriam spunea...

@ rory,
mulțumesc! :)

Miriam spunea...

@ Lavi H.,
mulțumesc pentru vizită! O zi plăcută! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...