sâmbătă, 3 septembrie 2011

Ce mi-a plăcut...

    Într-o postare anterioară promisesem să revin cu citate din cărțile ce le-am citit vacanța aceasta. Astăzi... "Elevul Dima dintr-a șaptea" - Mihail Drumeș.

      

” Afară e mai puţin întuneric decât în mine.”

” Naşterea mea n-a adus nici cel mai mic câştig universului. Moartea mea nu-i va micşora nici imensitatea, nici splendoarea. Nimeni n-a putut vreodată să-mi explice de ce am venit, de ce voi pleca.”


” Cuvântul doare mai mult decât fapta, iar limba e mult mai ascuţită decât sabia.”

” Un crin nu îşi pierde puritatea chiar dacă-i tăvălit prin mocirlă.”

” E o fericire să verşi atât de multe lacrimi, încât să nu mai poţi plânge.”

” Ceea ce am învăţat şi mi-a împodobit sufletul a fost mai mult din cărţi, aceste bune şi docile prietene, care nu se plâng de oboseală când le citesc toată noaptea. La şcoală am învăţat să mint când trebuie, şi mai ales când nu trebuie, să fumez, să fac chefuri, să-i urăsc sau să-i dispreţuiesc pe dascăli pentru multele lor metehne.”

” Fericirea e scurtă ca fulgerul care umple cerul de lumină. Dacă trăieşte mai mult, se spulberă, nu mai este ea și trebuie să-i dăm alt nume.”

” Fericirea n-are stomac!"

” În dragoste, nu sunt interesante decât cucerirea și despărțirea...Restul e umplutură…”

” Viaţa nu are nevoie decât de iubirea simplă, de toate zilele, cu scopul ei cert.”

” Marile pasiuni înfruntă timpul, legile firii, toată orânduiala lumii, în goana lor nebună, fără ţintă şi fără frâu. Şi-şi ard aripile, asemenea fluturelui care râvneşte lumina prea orbitoare pentru el.”


9 comentarii:

Solidaster spunea...

Interesanta afirmatii.Mi-a placut cea cu"fericirea nu are stamac".O seara placuta.Asteptam noi citate di n carti noi.:))

Miriam spunea...

Mulțumesc pentru vizită! Voi scrie noi citate din cărți noi. Vă doresc un weekend plăcut! :)

Unknown spunea...

Frumos! :)

Jose Ramon Santana Vazquez spunea...

...traigo
sangre
de
la
tarde
herida
en
la
mano
y
una
vela
de
mi
corazón
para
invitarte
y
darte
este
alma
que
viene
para
compartir
contigo
tu
bello
blog
con
un
ramillete
de
oro
y
claveles
dentro...


desde mis
HORAS ROTAS
Y AULA DE PAZ


COMPARTIENDO ILUSION
MIRIAM

CON saludos de la luna al
reflejarse en el mar de la
poesía...




ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE ESTALLIDO MAMMA MIA, TOQUE DE CANELA ,STAR WARS, CARROS DE FUEGO, MEMORIAS DE AFRICA , CHAPLIN MONOCULO NOMBRE DE LA ROSA, ALBATROS GLADIATOR, ACEBO CUMBRES BORRASCOSAS, ENEMIGO A LAS PUERTAS, CACHORRO, FANTASMA DE LA OPERA, BLADE RUUNER ,CHOCOLATE Y CREPUSCULO 1 Y2.

José
Ramón...

Loredana spunea...

Mi-am amintit de mine cand eram de varsta ta. Si eu imi copiam citatele care imi placeau din cartile citite.
Bafta in noul an sa ai!

Miriam spunea...

@ Deniza C,

mulțumesc pentru vizită! O seară liniștită! :)

Miriam spunea...

@ Loredana,

mulțumesc pentru vizită și pentru urări! O seară frumoasă vă doresc!:)

Anonim spunea...

Chiar am dat nas in nas cu aceasta carte pe multe librarii online si ma intrebam ce motive as avea sa o citesc. Acum am si abia astept sa o pun in lista de cumparaturi la comanda urmatoare.
Multumesc!

Miriam spunea...

Chiar merită a fi citită! Odată ce o începi nu o mai poți lăsa din mână... O după-amiază frumoasă!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...