luni, 22 august 2011

Ce am citit în vacanță...



        Am început cu ultimele 3 cărți din seria de 8 cărți “Învăluiți de iubire” de Janette Oke   
- Visul împlinit al iubirii
- Zborul îndepărtat al iubirii
- Căminul regăsit al iubirii
Au urmat apoi:
-  La răscruce de vânturi – Emily Bronte
-  Împărăteasa – John Burnham Schwartz
-  Bridget Jones’s  Diary – Helen Fielding
-  Harry Potter și Prizonierul din Azkaban – J. K. Rowling
-  Jilțul de argint – C.S. Lewis ( Cronicile din Narnia)
-  Ultima bătălie – C.S. Lewis ( Cronicile din Narnia)
-  Elevul Dima dintr-a șaptea – Mihail Drumeș
Urmează :
-  Lorelei – Ionel Teodoreanu
-  Cișmigiu & Comp – Grigore Băjenaru
-  Baltagul – Mihail Sadoveanu

    Revin zilele următoare cu citate ce m-au impresionat din cărțile citite.
    O săptămână bună să aveți, dragii mei prieteni! :)

6 comentarii:

Costin Comba spunea...

Eu ce sa mai zic. Ai citit in vacanta cat au citit altii in viata.
Un lucru bun, care rar se mai intampla printre tinerii de azi.
Te salut si te invit in fiecare duminica sau luni (cand ai timp) sa accepti provocarea "Life in Pictures" de pe blogul meu.

Miriam spunea...

Mulțumesc pentru vizită și pentru invitație! Accept, cu drag! :)

angi spunea...

Frumoasa colectie de vacanta!
Mai e un pic pana incepe scoala,deci mai poti citi ceva:).

Miriam spunea...

Mulțumesc! Îmi place foarte mult să citesc! Da... voi mai citi câte ceva. O seară frumoasă! :)

Ana-Maria spunea...

Si eu am citit vara asta Elevul Dima dintr-a saptea si Lorelei.Si eu tot cam atatea carti am citit:D.
Imi place ce am gasit aici...O sa iti urmaresc blogul...
Daca ai timp poti trece si tu pe la mine:X

Miriam spunea...

@ Aimee,
Scuze pentru răspunsul întârziat. Voi trece și eu pe la tine curând. O zi frumoasă!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...