sâmbătă, 19 iunie 2010

Îmi scriu partitura vieții...


Iubirea este cea mai frumoasă muzică din partitura vieții.
Fără ea, ai fi un etern afon în corul imens al omenirii."
(Roque Schneider)

Am atâția ani de când încerc să deslușesc muzica sufletului meu și să îmi scriu partitura vieții… E plină de ștersături pentru că știu, am nevoie de corecturi ca să pot crește drept... Nu e plăcut, uneori chiar dureros, dar știu că trebuie...
Au existat atâtea semne de întrebare la început... Nu cunoșteam măsura, gama, cum și cu ce trebuie să încep...Să fie la două mâini sau la patru mâini?... Nu înțelegeam „de ce trebuie?”, “de ce eu?”, “când?", "cum?", "unde?” Atâtea semne de întrebare...????....



Apoi a mai durat până am stabilit ritmul... câtă muncă!... Ba mult prea andantino și m-am cam precipitat uneori ...



A trebuit să schimb... „un poco lento”…



Și încă mai am atâta de lucru... ritmul nu e încă constant...

Când voi definitiva partitura și va fi în armonie cu muzica sufletului meu, o voi așeza pe cerul senin al vieții...



Și, promit, după ce o voi repeta până o voi ști cânta bine, vă voi invita la spectacol pe toți...
Până atunci... scriu, șterg, exersez...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Scrie, Miriam, notă lângă notă pe portativul vieții... Și chiar dacă doare atunci când e nevoie de șters câte o mică greșeală..rabdă și exersează sârguincioasă!....

Anonim spunea...

Dupa atata munca si exersare, sigur va iesi o melodie a vietii foarte frumoasa...Deocamdata suna bine... SUCCES mult!

Marius spunea...

Sunt frumoase trairile tale transpuse in aceste randuri.Te incurajez sa scrii in continuare si sa-ti lasi creativitatea sa-i atinga pe cei din jur.

Sara Besleaga spunea...

Frumoase gânduri,Miriam ! Aștept cu mare nerăbdare următoarea postare !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...