duminică, 21 martie 2010

PRIMĂVARĂ, în sfârșit...



În sfârşit, a venit PRIMĂVARA!... Mi-a ajuns atâta iarnă şi frig!... În loc să mă simt însă înviorată, simt o oboseală nesfârşită... Pregătirile pentru olimpiade şi concursuri m-au solicitat peste măsură... Nu am mai avut timp de nimic în afară de română şi mate...sau mate şi română... Să admitem că nu a fost totuşi în zadar... Deşi... loc de mai bine există întotdeauna...
Vreau acum să am timp să mă bucur de razele soarelui strălucitor ce-mi încălzeşte fiinţa, să am timp să las vântul de primăvară să se joace prin părul meu, să-mi umplu braţele cu flori ... Să simt miracolul primăverii!... Vreau culoare multă, bucurie, lumină, căldură!...Să fie primăvară în sufletul meu sătul de atâta iarnă!...
Vă doresc tuturor să aveți o primăvară eternă în suflet!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...